Strona główna / Artykuły z branży / Kaufland poddaje testom usługę Click&Collect

Kaufland poddaje testom usługę Click&Collect

Na razie w trzech wybranych marketach

Sieć Kaufland planuje w przyszłym tygodniu uruchomić nową usługę – Click&Collect – zdalną rezerwację produktów z asortymentu sieci. Rozwiązanie to początkowo dostępne będzie w trzech marketach: we Wrocławiu, w Gliwicach i Bydgoszczy, a jeśli nowa propozycja przypadnie do gustu klientom, wówczas sieć rozszerzy usługę o kolejne lokalizacje.

Aby skorzystać z usługi należy zarejestrować się w serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail lub konto jednego z serwisów (Facebook, Google, Twitter). Na stronie będzie można wybierać z ponad 1500 produktów z asortymentu Kaufland tj.: produkty żywnościowe, kosmetyki, artykuły higieniczne, produkty dla dzieci oraz żywność dla zwierząt domowych.

Po dokonaniu rezerwacji i wybraniu miejsca odbioru pracownicy Kaufland skompletują zamówione produkty, tak, aby klient mógł je odebrać w zarezerwowanym przez siebie przedziale czasowym. Płatność za zakupy następuje podczas odbioru produktów w oddzielnej kasie w sklepie.

W niedługim czasie rezerwację produktów można będzie dokonywać za pomoca specjalnej aplikacji, która dostępna będzie do pobrania w Google Play i w App Store.

Kategorie: