Strona główna / Artykuły z branży / Kanał e-commerce Grupy CDRL rośnie jak na drożdżach

Kanał e-commerce Grupy CDRL rośnie jak na drożdżach

Cieszy się rekordowym zainteresowaniem wśród klientów

Właściciel marki Coccodrillo i Buslik – Grupa CDRL w II kwartale 2020 roku osiągnęła 85,22 mln zł przychodów w obu markach. Jest to wynik o 21% niższy niż w II kwartale 2019 roku. Natomiast w kanale e-commerce spółka odnotowuje rekordowe zainteresowanie i generuje w polskim sklepie internetowym wynik 12,1 mln zł i jest to  wzrost o 165% rdr, a sklep internetowy sieci Buslik osiągnął przychody na poziomie 3,73 mln i jest to wzrost o 144,7% (II kwartał 2020 vs II kwartał 2019).

Sprzedaż w kanale detalicznym (polskie sklepy) w omawianym okresie czasu 2020 roku wygenerowała przychody na poziomie 24,4 mln zł i jest to wynik o 37% niższy niż w II kwartale 2019 roku, a w sieci sklepów stacjonarnych Buslik zanotowano 34,34 mln zł przychodów (spadek o 31% rdr).

Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych tj.: Coccodrillo, Petit Bijou, Lemon Explore oraz Buslik – największa sieć supermarketów dla dzieci na Białorusi.

Kategorie: