Grupa Tarczyński rozwija sprzedaż zagraniczną i wprowadza nowości produktowe.
Grupa Tarczyński kontynuuje ekspansję zagraniczną – spółka uruchomiła działalność w Szwecji, obsługując rynki skandynawskie, oraz rozpoczęła sprzedaż w Rumunii. Jednocześnie wprowadza nowe produkty, trafiające do kolejnych grup konsumenckich.
Tarczyński, czołowy producent kabanosów i parówek w Polsce, rozwija swoją obecność na rynkach zagranicznych. We wrześniu firma uruchomiła spółkę w Szwecji, obejmując sprzedaż i dystrybucję także w Danii, Finlandii i Norwegii, a równocześnie rozpoczęła sprzedaż do klienta końcowego w Rumunii.
Spółka wkracza w nowe obszary produktowe, by trafniej odpowiadać na smakowe preferencje klientów z różnych krajów. W Polsce i Niemczech zadebiutowały przekąski Salami Snack.
Obok nowości w postaci produktów salami, Tarczyński wprowadza kolejną nowość – kiełbaski bez osłonki.