Firma wprowadza nową markę ORLEN Paczka
PKN ORLEN wprowadza na rynek usług logistycznych i e-commerce markę ORLEN Paczka. Na trzeci kwartał 2021 roku sieć udostępni swoim Klientom możliwość odbioru i nadania paczek w 200 maszynach paczkowych, na wybranych stacjach paliw ORLEN oraz w punktach RUCH.
W planach sieci docelowo jest udostępnienie usługi odbioru i nadania paczek w 10 tys. punktów, a w tym w 2000 automatach paczkowych.
Obecnie sieć PKN ORLEN poszukuje lokalizacji, gdzie można byłoby zainstalować maszyny oraz partnerów lokalizacyjnych, którzy są zainteresowani dzierżawą terenu pod urządzenia. Istotne elementy, które zadecydują o nawiązaniu współpracy przez PKN ORLEN to m.in.: atrakcyjna lokalizacja blisko uczęszczanych miejsc tj. osiedla mieszkaniowe, węzły przesiadkowe, sklepy, galerie handlowe czy zakłady pracy.