Strona główna / Artykuły z branży / Intersport Polska podsumowuje sprzedaż

Intersport Polska podsumowuje sprzedaż

Sprzedaż offline maleje, natomiast rośnie sprzedaż online.

W III kwartale roku obrotowego 2023/2024 (od 1 października 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.) według wstępnych szacunków Intersport osiągnął przychody ze sprzedaży na poziomie 46,1 mln zł czyli o 25,8% niższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wtedy to przychody wyniosły 62,1 mln zł.
W danym okresie spółka zanotowała wzrost sprzedaży w kanale internetowym, osiągając poziom ponad 8 milionów złotych, co dało wzrost o 12,2% w porównaniu do roku poprzedniego.

W okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2023 roku, spółka Intersport Polska odnotowała przychody na poziomie 117,4 miliona złotych w obu kanałach detalicznych. Oznacza to spadek o 3,9% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, gdzie przychody wyniosły 122,2 miliona złotych.

W okresie od kwietnia do grudnia roku obrotowego 2023/2024, spółka odnotowała wzrost sprzedaży w kanale internetowym. Sprzedaż w tym okresie wyniosła 23,2 miliona złotych, co stanowi wzrost o 45,2% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, gdy spółka uzyskała sprzedaż na poziomie ponad 16 milionów złotych. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły 141,4 miliona złotych, co oznacza spadek o 21% w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego (było: 179 milionów złotych).

Kategorie: