To nie jest jedyny parametr ze wzrostem
W ubiegłym 2020 roku InPost zwiększył poziom przesyłek o 115% do 310 mln, sieć Paczkomatów „urosła” o 47% do liczby 12 254 maszyn, a łączna liczba skrytek na rynku polskim zwiększyła się o 78% do prawie 1,5 mln. Ubiegły rok to również czas w którym wdrożono system bezdotykowych odbiorów i zwrotów bez etykiet.
Przychody InPost wzrosły do 2,53 mld zł (wzrost o 104%).
Dzięki Paczkomatom firma zmniejszyła również emisję CO2 w porównaniu do tradycyjnych form dostawy o 180 000 ton przy jednoczesnej redukcji ruchu ulicznego i poziomu hałasu.
W nowym 2021 roku firma zaliczyła udany debiut na giełdzie EURONEXT Amsterdam oraz ogłosiła planowane przejęcie Mondial Relay (francuska platforma dostaw przesyłek e-commerce), co przyczyni się do przyspieszenia międzynarodowej ekspansji.