Strona główna / Artykuły z branży / InPost z hiszpańskim sporcie

InPost z hiszpańskim sporcie

i zostaje sponsorem Atlético Madryt

Grupa InPost została nowym Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt, jednego z czołowych klubów hiszpańskiej LaLiga. InPost jest również Oficjalnym Partnerem angielskiego klubu Premier League, Newcastle United, oraz najważniejszego wyścigu kolarskiego, Tour de France. Ponadto, pełni funkcję Sponsora Strategicznego reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Hiszpania to jeden z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost, z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. W I kwartale bieżącego 2024 roku liczba tych punktów wzrosła o 87% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Współpraca z Atlético Madryt, klubem cieszącym się milionami kibiców w całym kraju, umożliwi Grupie InPost dalsze zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku hiszpańskim.

Umowa sponsorska zakłada, że InPost będzie obecny na legendarnym stadionie Civitas Metropolitano, instalując tam swoje Paczkomaty. Reklamy marki będą wyświetlane zarówno na boiskowych bandach LED, jak i w strefach wokół stadionu podczas meczów LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica. Dodatkowo, InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atlético Madryt, umożliwiając fanom odbiór zakupów, w tym koszulek na nowy sezon, w Paczkomatach oraz punktach PUDO. Użytkownicy będą mieli również dostęp do specjalnych promocji, dzięki którym będą mogli spotkać swoich ulubionych piłkarzy lub uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.

Kategorie: