Sieć inwestuje w rozwój e-grocery
Carrefour w dalszym ciągu stawia na rozwój e-grocery i jako pierwsza, duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi polecający i kupujący mogą skorzystać z dużych rabatów na zakupy. Mechanizm polega na rekomendowaniu znajomym zakupów w sklepie internetowym Carrefour i uzyskiwania w ten sposób zniżek. Pełne zasady i regulamin znaleźć można na ich stronie internetowej.
Segment e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej strategii omnichannel, dzięki której klienci sklepu mogą dokonywać zakupów w dopasowany do siebie sposób.
Asortyment e-sklepu Carrefour to aktualnie ok. 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepów kupić można produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym również produkty ultraświeże (owoce, warzywa, pieczywo, zioła, wyroby cukiernicze, nabiał, wędliny, mięso).
Oferta Carrefour to również produkty BIO – bezglutenowe, dla diabetyków, light czy bez laktozy.
Aktualnie pod szyldem Carrefour Polska działa prawie 900 sklepów w 5 formatach. Carrefour Polska to także właściciel sieci 20 centrów handlowych i ponad 40 stacji paliw.