Strona główna / Artykuły z branży / Innowacyjna forma sprzedaży marki QUIOSQUE

Innowacyjna forma sprzedaży marki QUIOSQUE

Sprzedaż „na żywo”

Istniejąca od ponad 25 lat marka odzieżowa QUIOSQUE, należąca do bydgoskiej PBH SA, stawia na nowe rozwiązania sprzedażowe. Mierząc się z trudną sytuacją związaną z zamknięciem salonów, QUIOSQUE - jako jedna z pierwszych marek na polskim rynku - wprowadziła sprzedaż „na żywo”, którą cyklicznie realizuje w mediach społecznościowych.

QUIOSQUE posiada ponad 180 salonów. Ponad 90% sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Marka – mierząc się z wyjątkową i trudną sytuacją – wprowadza innowacyjne formy sprzedaży, w tym sprzedaż opartą o media społecznościowe. "Jako marka wierzymy, że w każdej sytuacji – nawet tak trudnej, jak obecna - musimy podejmować decyzje wychodzące naprzeciw potrzebom naszych klientek. Dlatego słuchamy ich uważnie, a one odpowiadają nam swoim zaufaniem i lojalnością. Nasza klientka lubi chodzić do sklepów stacjonarnych, oglądać i przymierzać nasze rzeczy, docenia osobiste rekomendacje i wysoki poziom obsługi, który oferują nasi konsultanci. Niestety, w obecnej sytuacji nie ma takiej możliwości, więc jesteśmy zobowiązani reagować błyskawicznie. Tak narodził się pomysł sprzedaży „na żywo”, który QUIOSQUE wprowadził jako jeden z pierwszych na polskim rynku. Efekt tych działań był natychmiastowy. Liczba widzów jest liczona w setkach i nadal rośnie wraz z każdą emisją. W komentarzach otrzymujemy pozytywne opinie od naszych klientek, co jest dla nas najwyższą nagrodą za naszą pracę." – mówi Sergii Sologubovskyi, E-Commerce Manager QUIOSQUE.

Marka zachęca klientki do zakupów on- line na stronie www.quiosque.pl, oferując wiele atrakcyjnych promocji. QUIOSQUE dokłada wszelkich starań, aby pakowanie i dostarczanie zamówień było bezpieczne zarówno dla klientek, jak i wszystkich zaangażowanych osób.  

"Sztandarowym produktem QUIOSQUE są sukienki. To po nie klientki przychodzą najczęściej do naszych salonów. Także w sprzedaży „na żywo” sukienki cieszą się największym powodzeniem. Poza tym klientki chętnie wybierają garnitury, a także bluzki – zarówno te bawełniane, jak i eleganckie modele. QUIOSQUE oferuje komplementarną kolekcję odzieży i dodatków dla kobiet więc wybór jest bardzo duży." – mówi Justyna Kowalik, Chief Marketing Officer QUIOSQUE.

Kategorie: