Sprzedaż „na żywo”
Istniejąca od ponad 25 lat marka odzieżowa QUIOSQUE, należąca do bydgoskiej PBH SA, stawia na nowe rozwiązania sprzedażowe. Mierząc się z trudną sytuacją związaną z zamknięciem salonów, QUIOSQUE - jako jedna z pierwszych marek na polskim rynku - wprowadziła sprzedaż „na żywo”, którą cyklicznie realizuje w mediach społecznościowych.
QUIOSQUE posiada ponad 180 salonów. Ponad 90% sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Marka – mierząc się z wyjątkową i trudną sytuacją – wprowadza innowacyjne formy sprzedaży, w tym sprzedaż opartą o media społecznościowe. "Jako marka wierzymy, że w każdej sytuacji – nawet tak trudnej, jak obecna - musimy podejmować decyzje wychodzące naprzeciw potrzebom naszych klientek. Dlatego słuchamy ich uważnie, a one odpowiadają nam swoim zaufaniem i lojalnością. Nasza klientka lubi chodzić do sklepów stacjonarnych, oglądać i przymierzać nasze rzeczy, docenia osobiste rekomendacje i wysoki poziom obsługi, który oferują nasi konsultanci. Niestety, w obecnej sytuacji nie ma takiej możliwości, więc jesteśmy zobowiązani reagować błyskawicznie. Tak narodził się pomysł sprzedaży „na żywo”, który QUIOSQUE wprowadził jako jeden z pierwszych na polskim rynku. Efekt tych działań był natychmiastowy. Liczba widzów jest liczona w setkach i nadal rośnie wraz z każdą emisją. W komentarzach otrzymujemy pozytywne opinie od naszych klientek, co jest dla nas najwyższą nagrodą za naszą pracę." – mówi Sergii Sologubovskyi, E-Commerce Manager QUIOSQUE.
Marka zachęca klientki do zakupów on- line na stronie www.quiosque.pl, oferując wiele atrakcyjnych promocji. QUIOSQUE dokłada wszelkich starań, aby pakowanie i dostarczanie zamówień było bezpieczne zarówno dla klientek, jak i wszystkich zaangażowanych osób.
"Sztandarowym produktem QUIOSQUE są sukienki. To po nie klientki przychodzą najczęściej do naszych salonów. Także w sprzedaży „na żywo” sukienki cieszą się największym powodzeniem. Poza tym klientki chętnie wybierają garnitury, a także bluzki – zarówno te bawełniane, jak i eleganckie modele. QUIOSQUE oferuje komplementarną kolekcję odzieży i dodatków dla kobiet więc wybór jest bardzo duży." – mówi Justyna Kowalik, Chief Marketing Officer QUIOSQUE.