Strona główna / Artykuły z branży / III kwartał 2022 Grupy CDRL podsumowany

III kwartał 2022 Grupy CDRL podsumowany

Przychody ze sprzedaży były w wysokości 114 mln zł.

Pomimo niestabilnej sytuacji na rynku rosyjskim i białoruskim w III kwartale bieżącego roku spółka wygenerowała przychody ze sprzedaży w wysokości 114 mln zł a marża na sprzedaży towarów wzrosła do 50,2%.

W III kwartale tego roku wyniki są obciążone odpisem aktualizującym w kwocie 4,8 mln zł. W raportowanym okresie Grupa odnotowała stratę netto w wysokości 3,8 mln zł. 

Grupa CDRL w omawianym kwartale wzmocniła nowoczesne kanały sprzedaży i kontynuuje jednocześnie rozwój omnichannel. Spółka uruchomiła internetowy sklep multibrandowy Mokida.com, w którym znajdują produkty Coccodrillo, Lemon oraz nowa marka Mokida, która poprzez niższe ceny jest skierowana do nowych grup odbiorców. Firma rozpoczęła także sprzedaż na Zalando.pl i poszerzyła dostępność produktów na rynku niemieckim ( w  tym okresie zostały uruchomione nowe kanały na Amazon.de. i eBay.de). W okresie tym uruchomiono także usługę click and collect i zwroty online – offline. 

Grupa CDRL to właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel i największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.

Kategorie: