To pierwsza tego typu współpraca właściciela firmy odzieżowej OTCF z firmą spoza jej portfolio.
Jak poinformowano firmy chciałyby rozwijać sprzedaż stacjonarną i on-line marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Podkreślono również, że podpisując list intencyjny, strony zadeklarowały chęć rozpoczęcia negocjacji, które zmierzać mają do ustalenia zasad i warunków współpracy w zakresie realizacji przedsięwzięcia.
Spółka Moliera2 w kolejnych komunikatach będzie informować o etapach wspólnych działań a w szczególności o zawarciu umowy, która będzie określała parametry inwestycji partnera, m.in. wysokość zaangażowania kapitałowego i rodzaj współpracy pomiędzy stronami.
Po ogłoszeniu deklaracji firm o chęci rozpoczęcia negocjacji nad współpracą, akcje spółki Moliera2 na giełdzie wzrosły.
Moliera2 to polski dystrybutor marek odzieżowych premium. W jego ofercie znajdziemy ponad 300 marek, z czego 95 na wyłączność. Spółka sprzedaje luksusowe marki online i stacjonarnie w 7 butikach w Polsce.
OTCF to firma działająca od 1995 roku, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla amatorów i zawodowych sportowców. OTCF posiada marki tj. 4F, 4F Junior i Outhorn. Sieć sprzedaży liczy ponad 240 sklepów w Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Tajlandii, Japonii i Tajwanie. Produkty 4F znajdziemy również w 400 sklepach multibrandowych.