Sprzedaż Grupy osiągnęła w czerwcu 2023 roku wartość 102,6 mln zł, czyli o 8,3% mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Narastająco w sześciu miesiącach 2023 roku sprzedaż VRG S.A. wyniosła 602,4 mln zł, czylio 2,9 % więcej r/r.
Jeżeli chodzi o segmentjubilerski Grupy to w czerwcu br zanotował 10% wzrost i osiągnął przychody o wartości 52,8 mln zł.
Segment odzieżowy, z kolei osiągnął sprzedaż równą 49,7 mln zł, o 22,1% mniej niż w poprzednim roku.
W czerwcu kanały online odpowiadały w czerwcu za 9,8% sprzedaży (w porównaniu z 13,4% rok wcześniej).
Grupie udało się poprawić marżę na sprzedaży, która wyniosła w czerwcu 56,6% w porównaniu do 55,2% w tego samego okresu rok wcześniej. Marża Grupy VRG po sześciu miesiącach tego roku wyniosła 54,2%. (0,1 p.p. więcej r/r).
W czerwcu tego roku marki grupy VRG operowały na 51,6 tys. mkw. powierzchni handlowej (o 0,8 % mniejszej niż rok wcześniej).