Dominująca część sprzedaży to sieć detaliczna
W pierwszym półroczu 2019 roku przychody ze sprzedaży grupy VRG wyniosły 484,6 mln zł. Jest to wynik o 131,2 mln zł (37%) wyższy niż przychody, które grupa osiągnęła w pierwszym półroczu 2018 roku.
Wynik netto wzrósł do 21,4 mln zł, z 14,2 mln zł.
Powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej na koniec pierwszego półrocza 2019 roku zwiększyła się do 53,4 tys. m2 czyli o 58% rdr. W segmencie odzieżowym powierzchnia zwiększyła się o ok. 74%, a w segmencie jubilerskim o ok. 13%.
Znacząca część sprzedaży grupy VRG realizowana jest w sklepach detalicznych poszczególnych marek należących do grupy. Pierwsze półrocze sieć zamknęła z 586 salonami (łącznie z lokalami franczyzowymi) marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom i W.KRUK.
Nakłady finansowe jakie firma chce przeznaczyć na rozwój sieci detalicznej w tym m.in. rewitalizacje najważniejszych lokali, udoskonalanie systemów IT, sprzedaży internetowej i pozostałe inwestycje wyniosą ok. 25 mln zł. Planem grupy jest zapewnienie dynamicznego rozwoju kanału e-commerce, który na koniec 2019 roku osiągnie 14%-owy udział w przychodach grupy.