Grupa notuje kolejne wzrosty.
W listopadzie bieżącego roku sprzedaż Grupy VRG osiągnęła wartość 103,2 mln zł, czyli o 11,9% więcej, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Narastająco sprzedaż Grupy w jedenastu miesiącach roku wyniosła 1,098 mld zł (o czyli o 22,5% więcej r/r).
Segment jubilerski Grupy zanotował już kolejny wzrostowy miesiąc i w listopadzie osiągnął sprzedaż o wartości 46,9 mln zł czyli o 17,1% więcej niż w ubiegłym roku.
Wzrost sprzedaży zaliczył również segment odzieżowy, którego to przychody wrosły o 7,9% rdr i osiągnęły poziom 56,3 mln zł.
W listopadzie tego roku marża Grupy wyniosła 55,2% w porównaniu do 56,1% w analogicznym okresie rok wcześniej.
Sprzedaż online wyniosła 20,1 mln zł (co daje wzrost o 14,7% r/r.) i odpowiadała za 19,5% przychodów Grupy VRG (rok wczesniej nyło 19%).