Sprzedaż w 2022 roku wzrosła o 11%.
Grupa CDRL w IV kwartale 2022 roku wygenerowała 78,8 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. i jest to o 11% więcej w analogicznym okresie ubiegłego roku a w całym 2022 roku wpływy ze sprzedaży w spółce CDRL S.A wyniosły 297,4 mln zł, co daje wzrost o 8% względem 2021 roku.
Jeśli chodzi o przychody ze sprzedaży e-commerce w Polsce w spółce CDRL S.A. to wyniosły one w IV kwartale 16,3 mln zł względem 12 mln zł rok wcześniej a w całym 2022 roku kanał ten wygenerował 54,1 mln zł co dało wzrost o 5% w porównaniu z 2021 rokiem.
Z kolei sieć sklepów Buslik w 2022 roku osiągnęła 122,4 mln zł przychodów co daje o 9,8% mniej niż w 2021 roku. Tylko w IV kwartale białoruska sieć sprzedaży wygenerowała 32,9 mln PLN przychodów.
Gdupa CDRL S.A. w IV kwartale poszerzyła swoją sieć sklepów stacjonarnych w Polsce a także na zagranicznych rynkach. Firma otworzyła salon agencyjny w Sierpcu i sklep własny w Białymstoku jak również poszerzyła dostępność produktów swoich marek w Serbii i Mołdawii.
W ramach kampanii pod hasłem „Pomaganie jest dziecinne proste” Grupa podjęła współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który zaprojektował dla Coccodrillo wyjątkowe nadruki na koszulki a dochód z ich sprzedaży CDRL przeznaczy na wsparcie WOŚP.