Strona główna / Artykuły z branży / Grudniowe wyniki HubStyle na wysokim poziomie

Grudniowe wyniki HubStyle na wysokim poziomie

Dzięki współpracy z Lidlem

Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży jakie Grupa Kapitałowa HubStyle osiągnęła w grudniu 2019 roku wyniosły ok. 2,6 mln zł i jest to wynik wyższy o ponad 205% w porównaniu z grudniem 2018 roku.

Na wyniki osiągnięte w grudniu 2019 roku duży wpływ miała realizacja umowy z siecią Lidl (produkty Sugarfree). Uzyskane przychody netto w ramach podpisanej umowy w grudniu wyniosły ok. 1 mln 370 tys. zł. Natomiast uzyskane przychody za grudzień 2019 bez uwzględnienia umowy z HubStyle wyniosły ok. 1 mln 260 tys zł.

Na wyniki HubStyle składają się przychody ze sprzedaży odzieży marek Sugarfree i Cardio Bunny.

Kategorie: