Strona główna / Artykuły z branży / Gorący okres dla InPostu

Gorący okres dla InPostu

Operator wprowadza ekologiczne rozwiązanie

W Krakowie można już zauważyć pierwsze dostawy do paczkomatów za pomocą ekologicznych samochodów. Firma zapowiada, że do 2020 roku samochody elektryczne będą stanowić 30% ich całej floty.

Inwestycja w elektryczne samochody ma być również wsparciem w najgorętszym okresie dla firmy jakim jest okres świąteczny. Firma właśnie w tym okresie spodziewa się nawet 50% wzrostu obsługiwanych ilości zamówień w porównaniu do roku poprzedniego. InPost przez cały rok przygotowywał się do szczytu przede wszystkim poprzez inwestycję w nowe paczkomaty. Aktualnie jest ich 4300, czyli o 1500 więcej niż rok wcześniej. Docelowo do końca roku ma być ich 4500. Dodatkowo zatrudnionych zostało 1000 kurierów i 100 dodatkowych TIR-ów.

W ostatnim czasie operator podjął również współpracę z siecią Lidl i z siecią Dino, gdzie zostaną zainstalowane nowe paczkomaty InPostu.

Okres od stycznia do października bieżącego roku przyniósł wynik 61 mln dostarczonych przesyłek przez InPost, czyli o 53% więcej niż rok wcześniej. Paczkomaty odnotowały wzrost, aż o 54%, a kurier InPost o 50%.

Kategorie: