Strona główna / Artykuły z branży / Gomez na kolejnym rynku

Gomez na kolejnym rynku

Tym razem wybór padł na Hiszpanię.

Gomez, multibrandowy dom mody, jest obecny na 15 europejskich rynkach, oferując swoją platformę w 17 językach.

Wejście marki Gomez na rynek hiszpański stanowi kolejny etap jej międzynarodowej ekspansji. Hiszpania, kraj znany z luksusowego rzemiosła i odważnego designu, jest jednym z ważnych punktów na mapie światowej mody. To tutaj swoje korzenie mają takie ikony jak Cristóbal Balenciaga oraz luksusowe domy mody, m.in. Loewe, słynące z wyrafinowanego wzornictwa.

Hiszpańskie marki wyróżniają się wysoką jakością skórzanych produktów, oryginalnym podejściem do formy i koloru oraz kreatywnymi projektami. Obecność na tym rynku daje Gomez możliwość nawiązania do tej tradycji oraz dotarcia do klientów ceniących styl i najwyższą jakość wykonania.

Jak podkreślają przedstawiciele Gomez: " Rozumiemy, jak istotna jest ekspansja na nowe rynki oraz dostosowanie oferty i komunikacji do lokalnych trendów i kultury. Wierzymy, że obecność w Hiszpanii pozwoli nam budować trwałe relacje z wymagającymi, ale lojalnymi klientami. "

Kategorie: