Weryfikacji poddana zostanie obecność w galeriach handlowych
W związku z panującą sytuacją pandemii koronawirusa oraz związanymi z nią obostrzeniami m.in. zakazem handlu, spółki zarządzające marką Gatta rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Celem jest utrzymanie pozycji lidera w Polsce pod kątem produkcji wyrobów pończoszniczych, a dzięki postępowaniu sanacyjnemu zostanie utrzymana ciągłość produkcji i sprzedaży. Wszystkie placówki, które oferują produkty Gatta mają gwarancję stałego zatowarowania oraz ochronę miejsc pracy.
Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklep internetowy Gatta działają płynnie, sprzedaż oraz wysyłki realizowane są zgodnie z zamówieniami, Klienci mają stały dostęp do pełnej oferty produktowej oraz mogą korzystać m.in. z prawa do zwrotu zakupionego towaru czy prawa do reklamacji.
Firma nie chce zmniejszać swojej sieci sprzedaży, natomiast zweryfikowana zostanie ich rentowność i wyniki, gdyż jest to obecnie najmniej efektywny i kosztochłonny kanał sprzedaży. Przyczyniły się do tego długotrwałe zamknięcia sklepów i zmiany przyzwyczajeń Klientów.