Strona główna / Artykuły z branży / Frisco.pl ze wzrostem nowych klientów

Frisco.pl ze wzrostem nowych klientów

Jak dużym?

Frisco.pl zazwyczaj rosło w tempie ok. 30% rocznie, a od końca lutego 2020 roku notuje czterokrotny wzrost zamówień. Natomiast wzrost nowych klientów w pierwszym tygodniu kwietnia był 7-krotnie wyższy w porównaniu do tego samego okresu czasu roku ubiegłego.

Firma od 24 lutego do końca marca dostarczyła klientom ok. 5,5 mln produktów. Najwyższe wzrosty dało się zauważyć wśród produktów, które posiadają długi okres przydatności do spożycia (konserwy mięsne, rybne, dania gotowe). Bardzo duży wzrost sprzedaży zanotowano także w koszyku produktów sypkich (kasza, makarony, mąki, ryż). Ponadto wzrasta sprzedaż produktów świeżych (pasztety, kiełbasy, wędliny), pakownych produktów mięsnych oraz pieczywa, warzyw i owoców.  

Kategorie: