Platforma podsumowała 2022 rok.
Erli.pl osiągnął wynik ponad 470 mln zł GMV i przekroczył 2,7 mln sprzedanych produktów i w porównaniu do 2021 roku firma podwoiła liczbę zarejestrowanych użytkowników, co dało 2,5-krotny wzrost liczby transakcji.
Istniejący od marca 2020 roku marketplace, dzięki udanej strategii, nie tylko powiększył grono sprzedawców o niemal 3/4, do 15 tys. zarejestrowanych sklepów, ale i stał się również znacznie popularniejszy wśród kupujących. Miesięcznie ponad 5,5 mln użytkowników odwiedza sklep online. Najpopularniejszą kategorią zakupową w mijającym roku na platformie był dom i ogród, która w 2022 roku dynamicznie się rozwijała, czego efektem był ponad dwukrotny wzrost liczby oferowanych produktów.
Liczba zarejestrowanych użytkowników także uległa zmianie i w zeszłym roku niemal się podwoiła, tj. wzrosła o 97% r/r (1,4 mln kupujących)a liczba transakcji przeprocesowanych przez ERLI zwiększyła się 2,5-krotnie (+137% r/r) i przełożyło się to na ponad 2,7 mln sprzedanych towarów. Na koniec ubiegłego roku platforma osiągnęła wynik 470 mln zł GMV.
Na ten moment na platformie Erli.pl sprzedaż prowadzi ponad 15 tysięcy sprzedawców, którzy oferują klientom ponad 15 mln produktów.
Model ERLI zakłada szeroki pakiet korzyści dla sprzedawców, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania kupującym produktów w konkurencyjnych cenach. Obejmuje to w szczególności: niższe prowizje, brak opłat za procesowanie płatności, dopłaty do kosztów logistycznych w ofercie ERLI Pro, realizowane we współpracy z InPost, darmowy kreator sklepu internetowego z własną subdomeną, dostępne w pakiecie ERLI Shop. Uzupełnie tych narzędzi stanowi program ERLI Campaigns, który pozwala znacznie obniżyć koszty reklamy oferowanych produktów dzięki dopłatom ERLI do kampanii (w tym 3000 zł na start i 100% zwrotu prowizji na cele kampanii).