a w proces jej tworzenia zaangażowano jej użytkowników.
Aplikacja zyskała zupełnie nową szatę graficzną. Nowa aplikacja to także źródło modowych inspiracji uwzględniające najnowsze trendy.
Nowa wersja sprawia, że korzystanie z opcji „Rezerwuj i Przymierz” jest jeszcze szybsze i wygodniejsze. Zastosowane algorytmy sztucznej inteligencji pozwalają analizować poprzednie wybory zakupowe klientów, a także pozytywnie wpływa na przepływ informacji pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży. W salonach i w aplikacji, klienci będą otrzymywać rekomendację produktów, które będą odpowiadać ich preferencjom i pozwolą szybciej znaleźć artykuły i teraz będą one pojawiać się na stronie głównej aplikacji, bezpośrednio po zalogowaniu.
Użytkownicy będą mogli także wyszukać znajdujące się w pobliżu paczkomaty na podstawie mapy, oraz listy dostępnych punktów.
Nowi klienci mogą pobrać wyłącznie najnowszą wersję aplikacji, natomiast dotychczasowi użytkownicy przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji.