Strona główna / Artykuły z branży / Ekspansja sieci Coccodrillo na rynkach zagranicznych

Ekspansja sieci Coccodrillo na rynkach zagranicznych

Stanowią ważną część działalności firmy

Coccodrillo aktualnie dostępne jest na 28 rynkach zagranicznych, które generują 30% sprzedaży firmy. W tym roku marka pojawiła się w 4 nowych krajach: Francja, Finlandia, Cypr i Armenia oraz otwarła kolejne punkty w Czarnogórze, Czechach, Rosji i Łotwie.

Łącznie sieć posiada 250 zagranicznych punktów sprzedaży, w tym 97 sklepów franczyzowych, 152 punkty „shop in shop” i jeden sklep własny w Czechach.

Polska marka ma silną pozycję w Rumunii, gdzie posiada 48 sklepów i trzy punkty „shop in shop”, w Czechach 21 sklepów oraz w krajach bałtyckich, gdzie łącznie funkcjonuje 33 sklepy Coccodrillo. Ubrania marki Coccodrillo znaleźć można także w Omanie, Mongolii oraz w Nigerii.

Na polskim rynku działa 268 sklepów, w tym 108 salonów własnych i 160 franczyzowych.

Coccodrillo to część Grupy CDRL, która na początku 2019 roku przejęła białoruską sieć Buslik, która jest liderem lokalnego rynku produktów dziecięcych.

Kategorie: