Strona główna / Artykuły z branży / Ekspansja DeeZee na rynkach zagranicznych

Ekspansja DeeZee na rynkach zagranicznych

Marka otwiera sklepy internetowe na czterech rynkach

Marka DeeZee, która należy do grupy CCC otwiera dedykowane sklepy online na rynkach zagranicznych tj.: Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Do tej pory oprócz sklepu internetowego w Polsce, marka posiadała sklep online na Ukrainie i platformę deezee.eu, gdzie była możliwość dystrybucji na rynki europejskie.

DeeZee w ubiegłym 2019 roku wypracowała przychody w wysokości ok. 130 mln zł, co daje ponad 100%-ową dynamikę przychodów rok do roku.

Asortyment marki DeeZee dostępny jest również w sklepach stacjonarnych CCC oraz w sklepie internetowym CCC i eobuwie.pl.

Firma bardzo mocno stawia na strategię marketingową, a w tym głównie na obecność w social mediach. Aktualnie wszystkie kanały społecznościowe na których promuje się marka skupia prawie 2 mln użytkowników.

Kategorie: