Firma mocno inwestuje w jego dalszy rozwój
Sieć Super-Pharm na rozwój swojego slepu internetowego postawiła już w ubiegłym roku, a wydarzenia w biężącym roku przyczyniły się do jego jeszcze szybszego rozwoju. Po 5 miesiącach działalności firma zanotowała wzrost sprzedaży, aż o 500% w porównaniu do tego samego okresu czasu w roku ubiegłym. Sprzedaż w kanale e-commerce stanowi aktualnie już ponad 20% całej sprzedaży sieci.
Super-Pharm, aby ułatwić Klientom kontakt z farmaceutą wprowadził udogodnienie tj.: czat z farmaceutą, który można znaleźć na stronie internetowej. Natomiast do każdego zamówienia złożonego w aptece i drogerii internetowej sieć zaoferowała darmową dostawę.
Planem firmy Super-Pharm jest dalszy rozwój kanału e-commerce, który obok sieci stacjonarnej, Optyka, Programu lojalnościowego LifeStyle by SuperPharm jest jednym z czterech filarów obranej strategii.