W każdym segmencie
W maju bieżącego roku skonsolidowane przychody grupy VRG wyniosły ok. 96,1 mln zł, a to wynik, aż o około 42,4% więcej niż w maju 2018 roku. Okres styczeń-maj firma zamknęła z przychodami w wysokości ok. 394 mln zł (wzrost o ok. 38,4% rdr).
Sprzedaż detaliczna w segmencie odzieżowym – marki: Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom w maju 2019 roku wyniosły ok. 61,3 mln zł (wzrost o 58,7% rdr). W okresie styczeń-maj przychody w porównaniu z tym samym okresem czasu roku ubiegłego wzrosły o ok. 51,9%, co dało wynik 248,7 mln zł.
Wyniki ze sprzedaży w segmencie jubilerskim również na plusie. Marka W.KRUK w miesiącu maj bieżącego roku wypracowała przychody na poziomie 31,2 mln zł, a to o ponad 20% więcej niż w maju 2018 roku. Od początku roku wartość przychodów wyniosła 128,7 mln zł (wzrost o 24,4% rdr).
Ogólna powierzchnia sprzedaży detalicznej na koniec maja 2019 roku wyniosła 53,4 tys. m2.