Strona główna / Artykuły z branży / Dwa z trzech brandów należących do MONNARI TRADE zanotowały wzrosty

Dwa z trzech brandów należących do MONNARI TRADE zanotowały wzrosty

Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej ze sprzedaży towarów wyniosły ok. 84,6 mln zł, co stanowi 23% wzrost w ujęciu rocznym.

Grupa Kapitałowa MONNARI TRADE S.A. odnotowała w III kwartale 2025 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów na poziomie ok. 84,6 mln zł, co stanowi wzrost o 23% rdr (68,8 mln zł w III kw. 2024 r.). Na koniec września sieć sprzedaży wszystkich marek liczyła 302 salony wobec 204 rok wcześniej.

W III kwartale bieżącego roku sprzedaż detaliczna (w kanałach stacjonarnym i internetowym) wiodących marek Grupy kształtowała się następująco:

  • Monnari– 62,0 mln zł, wzrost o 9% rdr (56,9 mln zł w 2024 r.),

  • Femestage– 3,6 mln zł, spadek o 31% rdr (5,2 mln zł w 2024 r.),

  • 5.10.15– 13,0 mln zł wobec braku sprzedaży w analogicznym okresie 2024 r.

    W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2025 roku Grupa Kapitałowa MONNARI TRADE S.A. wygenerowała 242,1 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów – o 14% więcej niż w tym samym okresie roku poprzedniego (212,7 mln zł).
    Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (w sklepach stacjonarnych oraz online) wiodących marek Grupy przedstawiały się następująco:

  • Monnari– 188,5 mln zł wobec 182,4 mln zł w 2024 r., co stanowi wzrost o 3%,

  • Femestage– 11,8 mln zł wobec 14,6 mln zł rok wcześniej, co oznacza spadek o 19%,

  • 5.10.15– 19,1 mln zł wobec 0,0 mln zł w 2024 r., co przekłada się na 100% wzrost.

    W III kwartale tego roku marża brutto na sprzedaży towarów wzrosła do 59,1%, z poziomu 57,6% rok wcześniej.

    Po dziewięciu miesiącach 2025 roku marża brutto wyniosła 59,2%, co oznacza nieznaczny spadek względem 60,2% osiągniętych w analogicznym okresie 2024 roku.
    Na koniec września 2025 roku Grupa Kapitałowa rozwijała sprzedaż w 302 salonach, wobec 204 salonów rok wcześniej, obejmując wszystkie marki, w tym:

  • Monnari 176 salonów własnych,
  • franczyza MONNARI 17 salonów,
  • Femestage 5 salonów,
  • franczyza 5.10.15 – 104 salony
    Całkowita powierzchnia sieci osiągnęła 55,2 tys. metrów kwadratowych, w porównaniu do 45,2 tys. metrów kwadratowych w analogicznym okresie 2024 r., co oznacza 48% wzrost powierzchni oraz 22% wzrost liczby salonów.
    Wszystkie nowe otwarcia w Grupie w całości wynikają z integracji sieci 5.10.15.
    Dane nie uwzględniają spółki Komex S.A., właściciela sklepów 5.10.15, która z powodu wniosku o upadłość i objęcia nadzorem tymczasowego kuratora nie została skonsolidowana. Grupa Monnari nabyła 50,1% udziałów w Komex za 2,7 mln zł. Integracja marki 5.10.15 z Grupą jest obecnie realizowana, jednak proces jest utrudniony przez trwające postępowanie upadłościowe.
Kategorie: