Sieć DM kontynuuje swoje podejście do marketingu, skupiając się na współpracy z influencerami oraz podkreślają wartość "niemieckiej jakości"
Nowa kamapnia pod hasłem "niemiecka jakość w najlepszej cenie," właśnie ruszyła. Klienci mogą teraz cieszyć się aż 20-procentową zniżką na wszystkie marki DM przy zakupach dokonywanych za pomocą aplikacji "Mój DM."
Współpraca z influencerami dodaje kampanii dodatkowego wymiaru. Dzięki zaufanym i popularnym osobom z branży, sieć DM może jeszcze lepiej docierać do swojej grupy docelowej i przekazywać przekonujące rekomendacje dotyczące swoich produktów.
Sieć prezentuje 28 marek własnych w różnych kategoriach produktowych, które zyskały największą popoularność, a klienci doceniają ich niemiecką jakość, stąd też hasło kampanii.
Aby jeszcze bardziej wzmocnić rozpoznawalność marek własnych, Drogerie DM zdecydowały się na współpracę z dwunastoma influencerami, którzy przetestują produkty marki własnej DM i podzielą się swoimi rekomendacjami z fanami na swoich platformach społecznościowych.