Firma stawia również na omnichannel
Przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym firmy w czerwcu bieżącego roku wyniosły 21,1 mln złotych, a to wzrost o 14% w porównaniu rok do roku. Segment detaliczny obejmuje salony stacjonarne, sprzedaż e-commerce oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.
W pierwszym kwartale 2019 roku firma inwestowała w rozwój sprzedaży e-commerce na rynkach tj.: Ukraina, Rosja, Niemcy oraz na platformach sprzedażowych w Europie. W tym samym czasie firma zakupiła również ziemię w związku z planowaną inwestycją w rozbudowę centrum logistycznego w Palmirach pod Warszawą. Nowy obiekt przyczynić się ma do podwojenia powierzchni magazynowej, którą posiada Wittchen.
Sieć sprzedaży stacjonarnej obejmuje 100 sklepów i wysp Wittchen. Na początku tego roku spółka uruchomiła serwis internetowy w nowej odsłonie, która oprócz podstawowych funkcji pozwala również na pełne dostosowanie treści do różnych wersji urządzeń mobilnych.
Wittchen swoim klientom oferuje luksusowe dodatki, akcesoria skórzane, obuwie oraz akcesoria podróżne.