a do tego sklep online, aplikacja, 7 charytatywnych akcji kasjerskich, ponad 150 pracowników oraz 11 tysięcy produktów w asortymencie.
Nowy Rok to dla sieci powitanie klientów 3 dużymi akcjami promocyjnymi: Kampania "Veganuary", "Apka pełna okazji" a także "Zacznij nowy rok od zmian na lepsze". Wszystkie te akcje rozpoczęły się 29 grudnia.
Tego samego dnia wystartowała kampania pod hasłem Wegańskie jest pyszne, która promuje roślinną żywność, produkty słodkie, słone w jakości BIO i ofertę wegańskich kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego dostępnych w sklepach sieci a także na stronie dm.pl i w aplikacji “Mój dm”. Akcja ta jest częścią kampanii, którą organizuje organizacja Veganuary zachęcająca do stosowania diety roślinnej przez miesiąc styczeń i resztę roku.
Wszystkie akcje są częścią niemieckich kampanii dm a za adaptację materiałów na polski rynek odpowiada agencja Freundschaft.
Obecnie w asortymencie dm znajduje się ponad 11 tysięcy produktów pogrupowanych w 10 kategoriach a najpopularniejszymi kategoriami są: Pielęgnacja i Perfumy, Gospodarstwo domowe, Niemowlę i dziecko. Najbardziej rozchwytywanym produktem we wszystkich kanałach sprzedaży są żele pod prysznic marki własnej Balea. Pierwszy sklep w Polsce sieć otworzyła 21 kwietnia 2022 roku we Wrocławiu i to tu znajduje się również siedziba firmy.
Obecnie powstało łącznie 9 drogerii (w Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie, Wodzisławiu Śląskim, Żorach, Krakowie, kolejna we Wrocławiu i w Myślenicach).