Projektem zajęła się firma SOLIX
Drogerie Natura dołączyły do listy sieci handlowych, które do swoich przestrzeni wprowadziły nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Witryny sklepowe poddane zostały digitalizacji i mają w ten sposób uatrakcyjnić treści informacyjne i reklamowe.
Sieć w swoich drogeriach zainstalowała po kilka ekranów, które umieszczone zostały na dedykowanych standach, a to przyczyniło się usprawnienia komunikacji z potencjalnymi Klientami znajdującymi się przed sklepami. Prezentowane na ekranach treści są dla kupujących bardziej atrakcyjne wizualnie i mogą mieć duży wpływ na decyzje zakupowe.
Przy wykonaniu projektu brała udział firma SOLIX, która odpowiadała za zainstalowanie monitorów, zaprojektowanie oraz wyprodukowanie obudowy, a także wspierała firmę przy tworzeniu efektywnych treści promocyjnych. Również ważnym aspektem w całym projekcie był system do zarządzania, który pozwala na łatwe i kompleksowe sterowanie treściami.