Co dziesiąty salon marki do końca roku ma być w nowym wydaniu.
Do końca bieżącego roku ponad 10% salonów Deichmann w Polsce zostanie przekształconych zgodnie z najnowszym projektem.
Wdrażanie nowego konceptu aranżacyjnego rozpoczęto w 2023 roku. Ten nowy koncept chasrakteryzuje się tyn, że m.in. kasa zlokalizowana jest na środku sklepu, jest otwarty sufit, wydzielona strefa sportowa i kolorystyczne rozróżnienie poszczególnych działów a nowością są również rozwiązania z zakresu digital signage.
Sklepy Deichmann w nowym koncepcie wyposażone są w 3 ekrany LED: w witrynie, na dziale sportowym i za kasą, które informują klientów o ofercie i aktualnych promocjach.
Ten nowy koncept umożliwia jeszcze skuteczniejszą prezentację asortymentu, co jest szczególnie zauważalne w przypadku działu markowych butów sportowych. Tam obuwie renomowanych marek, takich jak adidas, Nike, Puma, Skechers czy Fila, jest eksponowane na specjalnie przygotowanej ścianie.