Decathlon City już niedługo w centrum Warszawy.
Formaty tego typu działają we Francji, Belgii oraz Hiszpanii, a już wkrótce tego typu sklep zostanie otwarty także w Warszawie. Mieścić się będzie na parterze biurowca IBC, położonego w bliskiej odległości od stacji metra Politechnika.
Jakie są główne różnice w nowej formule proponowanej przez popularną sieć handlową?
Pierwsze placówki Decathlon City zostały uruchomione przez francuski koncern w 2017 roku, mając na celu sprostanie zmieniającym się potrzebom konsumentów. Nowe markety posiadają powierzchnię mniejszą niż tysiąc metrów kwadratowych i oferują klientom nieco mniejszy wybór produktów niż standardowe sklepy tej sieci. Sklepy tego formatu zazwyczaj można zobaczyć w centralnych częściach miast.
Wprowadzanie mniejszych sklepów to realizacja idei omnichannel, która zakłada dostęp do produktów poprzez różnorodne kanały dystrybucji - zarówno tradycyjne, jak i online. Decathlon, aby ułatwić klientom dokonywanie zakupów, zainstalował w swoich sklepach kasy samoobsługowe, funkcjonujące dzięki zastosowaniu kodów RFID do oznaczenia wszystkich artykułów.