Strona główna / Artykuły z branży / Czy marka po akwizycji traci znaczenie?

Czy marka po akwizycji traci znaczenie?

Bielendy pomysł na BodyBoom

Po akwizycji marki BodyBoom przez Bielendę marka zyskała możliwość dostępu do nowych rynków dystrybucji, co oznacza że w przypadku tej akwizycji, marka zyska na popularności. Do tej pory BodyBoom ciężko było się przebić do szerokich kanałów dystrybucji.

Marka BodyBoom rozpoczęła współpracę z Rossmann, a pierwszym produktem jaki pojawił się w sieci to peelingi kawowe, które są znakiem rozpoznawczym tej marki. Na półkach znaleźć można najpopularniejsze warianty, które cieszą się dużym zainteresowaniem: peeling Shimmer Gold, Uwodzicielski Oryginał oraz dwie nowości – peeling kawowy, który wzbogacony został olejem z konopi Cannabis Oil i peeling kokosowy Sweet Coco.

Nowe produkty wchodzą także do oferty e-sklepu.

Kategorie: