Strona główna / Artykuły z branży / Czy ecommerce ma sens w dyskontach? Textil Market mówi: tak

Czy ecommerce ma sens w dyskontach? Textil Market mówi: tak

Pierwszy dyskontowy sklep internetowy w Polsce: txm24.pl. rośnie! W 2016 roku jego obroty wzrosły o 47 proc., do 9,4 mln zł.

TXM rośnie i zmienia się. W czerwcu tego roku nastąpiła zmiana Zarządu. Po zmianie Zarządu przejściowo stanowisko Prezesa pełnić będzie Bogusław Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A.

Sprzedaż w e-commersie jest tak obiecująca, że firma rozważa otwarcie sklepu w Rumunii. Na czym jest największa dynamika sprzedaży?

Komentarz eksperta: Tomasz Piotrowski, Strateg marketingowy, Partner w firmie Grasp Group

Dyskonty zmieniły skutecznie oblicze handlu i kreują wiele zachowań i oczekiwań konsumenckich. Ich siła leży w dostępności sklepów, kreowaniu dostępności cenowej i tzw. value for money w wielu kategoriach produktowych. Co prawda ich asortyment jest ograniczony, ale tak dobrany, żeby zaspokajać znaczną cześć codziennych potrzeb konsumenckich w podstawowych kategoriach. Wejście do Internetu znanej firmy handlowej, do tej pory operującej w świecie fizycznym, z rozpoznawalną marką i znaczącą grupą klientów jest de facto kolejnym rozszerzeniem jej dostępności. Dodanie możliwości robienia zakupów przez Internet w znanej już sieci dyskontowej poszerza jej dostępność w czasie i przestrzeni - w końcu zakupy w sklepie internetowym możemy zrobić całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zdecydowanie jest to krok w dobrym kierunku.


 

 

Kategorie: