Strona główna / Artykuły z branży / Customer experience w Kaufland

Customer experience w Kaufland

Sieć stawia na pozytywne doświadczenia zakupowe klientów

Pozytywne doświadczenia zakupowe składają się m.in. z takich czynników jak: wizualny odbiór sklepu, odpowiednie rozplanowanie regałów oraz rozwiązania ułatwiające poruszanie się po sklepie.

Markety Kaufland charakteryzują się m.in. intuicyjnym systemem prowadzenia klienta po sklepie, który oparty jest na identyfikacji kolorystycznej i graficznej, ponadto w sklepach zastosowano również komfortowe, szerokie alejki umożliwiające swobodne poruszanie się oraz niskie regały ułatwiające zdejmowanie towarów. W sklepach pojawiły się również nowoczesne ekrany Digital Signage umożliwiające prezentację oferty i innych informacji.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów, która swoim klientom oferuje artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Na terenie całej Europy funkcjonuje około 1,2 tysiące sklepów, natomiast w samej Polsce sklepów sieci Kaufland jest aktualnie 212.

W asortymencie sklepów znaleźć można średnio 15 tysięcy produktów. Celem firmy jest koncentracja na ofercie produktów świeżych – owoce, warzywa, produkty mleczne, mięso, wędliny, sery i ryby.

Kategorie: