Tym razem współpraca dotyczy technologii RFID
Firma Checpoint Systems wprowadza na szeroką skalę system identyfikacji radiowej (RFID), dzięki czemu poprawi się dostępność towaru i poziomu zadowolenia klientów. Dzięki wykorzystanej technologii zwiększy się również wydajność firmy. Wykorzystana technologia przyczyni się do łatwiejszego określenia najlepiej sprzedających się produktów, dzięki czemu w prostszy sposób można będzie dopasować produkty do konkretnych obiektów i oczekiwań ze strony klientów. Sieć planuje wprowadzić system w całym łańcuchu dostaw – począwszy od procesu produkcji, platformy e-commerce oraz we wszystkich sklepach zlokalizowanych w 23 krajach.
Program RFID nie tylko usprawni proces dostaw, ale również oszczędzi czas pracy pracowników salonów, którzy nie będą musieli już sprawdzać zgodności zamówień. W centrach dystrybucyjnych LPP pojawiły się tzw. tunele RFID, które kontrolować będą przychodzący i wychodzący towar. Checkpoint współpracował będzie także z dostawcami LPP, którym dostarczy klipsy i etykiety z układem scalonym RFID. Klipsy i etykiety będą aplikowane już na etapie produkcji.
Firma Checkpoint Systems dostarcza również sieci LPP elektroniczny system przeciwkradzieżowy EAS.