2 mld. zł to nowy kwartalny rekord Grupy
Taki wynik osiągnięto w drugim kwartale roku obrotowego 2021 (maj-lipiec). To 41% wzrost w stosunku tego samego okresu w ubiegłym roku. 43% przychodów wygenerowany został przez e- commerce.
Ten kwartalny rekord został osiagnięty dzięki wysokiej sprzedaży w kanałach offline i online. Bardzo dobry debiut zanotował także HalfPrice.
Grupa osiągnęła także wysoką marżę EBITDA, tj. 11,3%. Było to możliwe dzięki poprawie marży brutto (+2,2pp rdr) i dyscyplinie kosztowej.
Grupa CCC konsekwentnie wzmacnia omnichannelowy ekosystem. Rozpoczęła sprzedaż online na kolejnych rynkach zagranicznych m.in. w Rosji. Wybrane produkty są także dostępne na platformach marketplace tj. Allegro, Wildberries, Zalando, Kasta. W ramach Grupy CCC obecnie działa ponad 90 sklepów internetowych w 19 krajach. W tym segmencie widać wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży Modivo (+95% rdr), ccc.eu (+44% rdr) oraz DeeZee (+80% rdr).
Sprzedaż e-commerce w eobuwie.pl wyniosła w drugim kwartale 805 mln PLN (+55% rdr), przy rentowności EBITDA na poziomie 7,8%. Eobuwie.pl notuje też świetne wyniki na rynkach zagranicznych. Przychody spółki wzrosły odpowiednio o 78% w Grecji, 88% w Niemczech oraz 167% we Francji.
Grupa CCC cały czas buduje swoją pozycje lidera dzięki sprawnie działającej logistyce, stale rozwijających sie kanałach sprzedaży, nowoczesnemu marketingowi, innowacyjnym usługom dla klientów. Kolekcje są produkowane i sprzedawane z dbałością o środowisko. Firma ponadto stale poszerza swoje portfofio o kolejne marki np. w sezonie jesienno-zimowym w kanałach sprzedaży zadebiutowała m.in. Badura.
Grupaa CCC stawia też na innowacyjność np. jako pierwsza sieć handlowa w Polsce i jedna z pierwszych w Europie wdrożyła niedawno płatności odroczone w sklepach stacjonarnych. Dzięki usłudze PayPo, klienci mogą zabrać buty do domu i zapłacić za nie po 30 dniach.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek jeśli chodzi o branżę obuwniczą. Od 2004 r jest notowana Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.