Strona główna / Artykuły z branży / CCC rozszerza ofertę o marki premium

CCC rozszerza ofertę o marki premium

Co znajdziemy w asortymencie?

Sieć CCC wraz z wprowadzeniem do sklepów kolekcji SS20 rozbudowuje również ofertę o kolejne marki premium. W aktualnej kolekcji pojawiły się m.in. takie marki jak: Tom Tailor, Bugatti czy Mustang.

Firma coraz bardziej koncentruje się również wokół produktów całorocznych i casulowych tj.: obuwie sportowe, półbuty, mokasyny czy baleriny. W nowej kolekcji klienci znajdą obuwie na co dzień, które wpisują się w aktualne trendy modowe (naturalne odcienie; plecionki itp.), kolory pastelowe i neonowe, wzory zwierzęce oraz wzory dla mamy i córki.

Sprzedaż wielokanałowa staje się coraz ważniejsza dla Grupy CCC. Klienci przed odwiedzeniem sklepu w pierwszej kolejności oglądają produkt online w kanale mobilnym m-commerce.

Kategorie: