Strona główna / Artykuły z branży / CCC idzie w stronę m-commerce i omnichannel

CCC idzie w stronę m-commerce i omnichannel

Ponad 2 mln pobrań aplikacji mobilnej

Aplikacja mobilna CCC została pobrana przez użytkowników już ponad 2 mln razy i to w niecałe 1,5 roku od chwili wdrożenia, dziennie  jest to 5-10 tys. pobrań. Najchętniej instalują ją młodzi ludzie w wieku 18-24 lat, a otwierają średnio ok. 2 razy w tygodniu.

Obecnie z aplikacji mogą korzystać mieszkańcy 6 rynków: oprócz Polski, są to Czechy, Słowacja, Rumunia, Austria oraz Węgry.

Aplikacja CCC posiada takie funkcje jak visual search (IOS i niebawem na Android), sprawdzenie dostępności produktów w punktach stacjonarnych, dostęp do swojej karty Klubu CCC i możliwość dołączenia do programu i stale jest rozwijana o kolejne  funkcjonalności .

Kategorie: