Strona główna / Artykuły z branży / Carrefour inwestuje w rozwój outletów

Carrefour inwestuje w rozwój outletów

Do końca września firma chce mieć 21 takich stref

W listopadzie 2020 roku Carrefour poinformował, że na rynku pojawi się nowy koncept handlowy – strefy outlet. Początkowo strefy pojawiły się w trzech hipermarketach w lokalizacjach tj.: Centrum Handlowe Atrium Targówek w Warszawie, w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie oraz w Galerii Morena w Gdańsku. Aktualnie w Polsce działa 6 takich stref, a w planach sieci do końca trzeciego kwartału 2021 jest posiadanie 21 tego typu stoisk.

Strefy outlet skierowane są przede wszystkim do Klientów, którzy poszukują okazji, mocnych ofert oraz niskich cen. Co 2-3 tygodnie sieć udostępnia kupującym nowe artykuły.

Carrefour Polska to sieć handlowa pod szyldem, której aktualnie w Polsce działa ponad 900 sklepów. W pierwszym kwartale 2021 roku Grupa zanotowała wzrost sprzedaży LfL o 4,2%. W Polsce sprzedaż spadła LfL do 494 mln euro (spadek o 2,3%).

Kategorie: