Strona główna / Artykuły z branży / Carrefour inwestuje w rozwój nowej usługi

Carrefour inwestuje w rozwój nowej usługi

Carrefour Sprint

Carrefour Polska rozszerzył zasięgi usługi Carrefour Sprint w ramach której firma dowozi swoim Klientom korzystającym ze sklepu internetowego zamówienia spożywcze w ciągu 3 godzin. Z nowej usługi korzystać mogą już mieszkańcy 20 miast, którzy mieszkają w pobliży (5km) wybranych sklepów sieci.

Debiut usługi przypadł na połowę października w Warszawie, a aktualnie Klienci w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Łodzi, Bytomiu, Chorzowie, Radomiu, Sosnowcu, Białymstoku, Gliwicach, Bielsku-Białej, Jaworznie, Wołominie, Rybniku i Piotrkowie Trybunalskim mogą również z niej korzystać.

Rozwój obszaru e-zakupów spożywczych jest jednym z kluczowych filarów przyjętej przez firmę strategii omnichannel.

Kategorie: