okazuje się, że tak.
Sieć sklepów Biedronka, która należy do Jeronimo Martins inwestuje w e-commerce i pracuje nad otwarciem sklepu internetowego pod nazwą Biedronka Home.
Nie znajdziemy w nim jednak artykułów spożywczych. W ofercie sklepu znajdziemy za to szeroko rozumiane produkty dla domu, które podzielono na 9 kategorii: Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i auto, Sport i hobby, Zdrowie i uroda, Dziecko, Kultura i rozrywka, Moda. Zamówione produkty maja być dostarczane pod wskazany adres lub do paczkomatu.
Sieć Biedronka we współpracy z Glovo umożliwia zakupy w ponad 100 miastach i to bez konieczności wychodzenia z domu.
Obecnie w ofercie e-sklepu Biedronki znajdziemy 4 tys. produktów (na początku działalności było ich około 2,3 tys.), a w BIEK po 1,8 tys. produktów (na początku 1,2 tys.) w tych samych cenach i tej samej wysokiej jakości jak w sklepach stacjonarnych.