Strona główna / Artykuły z branży / Biedronka ze swoim e-sklepem, czy to możliwe?

Biedronka ze swoim e-sklepem, czy to możliwe?

okazuje się, że tak.

Sieć sklepów Biedronka, która należy do Jeronimo Martins inwestuje w e-commerce i pracuje nad otwarciem sklepu internetowego pod nazwą Biedronka Home. 

Nie znajdziemy w nim jednak artykułów spożywczych. W ofercie sklepu znajdziemy za to szeroko rozumiane produkty dla domu, które podzielono na 9 kategorii: Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i auto, Sport i hobby, Zdrowie i uroda, Dziecko, Kultura i rozrywka, Moda. Zamówione produkty maja być dostarczane pod wskazany adres lub do paczkomatu.

Sieć Biedronka we współpracy z Glovo umożliwia zakupy w ponad 100 miastach i to bez konieczności wychodzenia z domu.

Obecnie w ofercie e-sklepu Biedronki znajdziemy  4 tys. produktów (na początku działalności było ich około 2,3 tys.), a w BIEK po 1,8 tys. produktów (na początku 1,2 tys.) w tych samych cenach i tej samej wysokiej jakości jak w sklepach stacjonarnych.

Kategorie: