Strona główna / Artykuły z branży / Biedronka zabiega o klienta delikatesowego

Biedronka zabiega o klienta delikatesowego

Starannie przemyślane GustBello

Sieć postanowiła wprowadzić nową linię specjałów prosto z Włoch. W ofercie znajdziemy blisko 20 oryginalnych włoskich produktów tj. kolorowe makarony, sery, gotowaną włoską szynkę, pesto zielone i czerwone, owoce morza z warzywami, ziemniaczane gnocchi, risotto z dodatkami, pasta do bruchetty, sosy pomidorowe, oliwę z oliwek oraz ciastka.

Przy powstawaniu linii sieć współpracowała z włoskimi producentami. Sieć Biedronka podjęła również współpracę z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich (włoska instytucja rządowa) wraz z którą realizuje kampanie promocyjną, której celem jest zwiększenie świadomości wśród Polaków na temat włoskich produktów.

Reklamy można zobaczyć w telewizji, prasie, Internecie, mediach społecznościowych oraz usłyszeć w radiu. Kampania rozpoczyna się od spotu reklamowego, który zbudowany jest z polsko-włoskich haseł tj.: „Molto smacznie!” „Bardzo bene!” i z charakterystycznych dla Włochów gestów, które wyrażają zachwyt nad posiłkiem.

Zadaniem Italian Trade Agency jest promocja Made in Italy na całym świecie.

Kategorie: