Strona główna / Artykuły z branży / Biedronka inwestuje w markę własną Dada

Biedronka inwestuje w markę własną Dada

Asortyment powiększy się o kategorię zabawek i ubranek

Biedronka złożyła już w Urzędzie Patentowym wnioski o zarejestrowanie znaków towarowych tj.: Dada Comfort, Dada Fun&Play oraz Dada Accesories. Nowe produkty, które pojawią się w asortymencie marki to m.in. koce, zabawki, poduszki do karminia, ubranka niemowlęce czy ręczniki.

Marka Dada to jedna z kluczowych marek własnych sieci Biedronka. W ostatnim czasie prowadzona była akcja „Paczka powitalna Dada” przeznaczona dla każdego malucha, który przyszedł na świat w 2020 roku.

W połowie ubiegłego roku Biedronka rozpoczęła również wydawanie czasopisma dla przyszłych rodziców, na łamach którego znaleźć można porady, przepisy i kupony rabatowe na produkty sprzedawane w sklepach Biedronka.

Kategorie: