To pierwszy w Polsce Super-Pharm nowym formacie.
"Beauty concept store" to innowacyjna koncepcja sklepów, która przewyższa tradycyjny model zakupów. Zapewnia ona klientom profesjonalne usługi, eksperckie doradztwo oraz bogaty wybór kosmetyków. Pierwszy tego rodzaju koncept pojawił się w warszawskiej galerii handlowej Sadyba Best Mall, za sprawą Super-Pharm.
Skin&Beauty by Super-Pharm zlokalizowany jest na pierwszym piętrze galerii handlowej. Wyróżnia go elegancka witryna o jasnym wykończeniu, z wyraźnie widocznym logo marki. Sklep, zamiast klasycznych linii i szeregów regałów, został zaaranżowany w łuk, a każda sekcja otacza się wokół okręgu. Wnętrze podzielono na różne strefy, z których każda charakteryzuje się innym kolorem, odpowiadającym konkretnej sekcji: premium, dermo, make-up, face care, men, body&spa, hair care oraz sexual wellness. Pastelowe i jasne wnętrze zostało zaprojektowane w taki sposób, aby maksymalizować doświadczenia zakupowe klientów.
Ten format Skin&Beauty by Super-Pharm oferuje przestrzeń o powierzchni ponad 300 m2, zapewniając dostęp do szerokiej gamy produktów. Z jednej strony klienci znajdą tutaj renomowane marki z kategorii dermokosmetyków oraz produkty do pielęgnacji. Z drugiej strony, sklep oferuje także nowości, dostosowane do potrzeb współczesnego, świadomego i wymagającego konsumenta, w tym produkty marek luksusowych oraz segmentu sexual wellness.
Wkrótce oferta Skin&Beauty by Super-Pharm zostanie rozszerzona o nowe elementy. Jednym z wyróżników będą usługi fryzjerskie oraz konsultacje z ekspertami. Taki Beauty concept store, oferujący w jednym miejscu zarówno sprzedaż szerokiej gamy produktów, jak i sekcję usługowo-doradczą, stanowi innowacyjne połączenie drogerii i perfumerii.
W Skin&Beauty klienci mogą skorzystać z bogatej gamy usług beauty, obejmującej profesjonalne badanie skóry, dermokonsultacje oraz usługi fryzjerskie, takie jak koloryzacja włosów. Charakterystycznym elementem salonów jest wysokiej jakości eksperckie doradztwo, które jest dostępne dla wszystkich klientów.