Marki Cropp i House również posiadają własne dedykowane aplikacje.
LPP ujawnia, że aplikacje mobilne stanowią jedno z kluczowych narzędzi wspierających sprzedaż internetową jej marek zarówno w Polsce, jak i za granicą. Na rynkach, gdzie dostępna jest aplikacja Sinsay, generuje ona średnio 70% przychodów z e-commerce, natomiast w przypadku Reserved wskaźnik ten wynosi 55%. Firma jednocześnie kontynuuje rozwój sieci stacjonarnej – 26 października otwarto nowy sklep Sinsay w Galerii Madison w Gdańsku, zajmujący 615 m² na poziomie „0".
Firma zdecydowała się na wprowadzenie aplikacji mobilnych dla marek Cropp i House. Od października br. wszystkie brandy Grupy są już dostępne w kanale mobilnym. LPP planuje w ten sposób wykorzystać ich potencjał sprzedażowy oraz zwiększyć rozpoznawalność zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Nowe aplikacje mają szansę powtórzyć sukces pozostałych marek LPP, które w kanale mobilnym generują większość swojej sprzedaży online.
Każda z aplikacji LPP przyznaje użytkownikom unikalny identyfikator klienta, który gromadzi informacje o historii zakupów, zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Dzięki temu klienci mogą m.in. dokonywać szybkich zwrotów bez konieczności posiadania paragonu, monitorować status zamówienia oraz wygodnie odbierać zamówienia w sklepach.