Generuje blisko 30% sprzedaży w kanale e-commerce
Po 8 miesiącach od uruchomienia aplikacji mobilnej zanotowała ona ponad milion użytkowników i generuje blisko 30% sprzedaży CCC w kanale e-commerce. Na przyszły rok firma zaplanowała udostępnienie aplikacji również na rynkach zagranicznych.
Aplikacja zakupowa wykorzystuje najnowsze funkcjonalności tj.: proste wyszukiwanie, Visual Search (dostępny na razie na iOS), możliwość sprawdzenia dostępności danego produkty w sklepach stacjonarnych i znalezienie najbliższego sklepu.
Użytkownicy mogą również sprawdzić najnowsze oferty promocyjne, a Członkowie Klubu CCC w aplikacji znajdą wersję swojej karty lojalnościowej. W aplikacji istnieje również możliwość dołączenia do Klubu (rejestracja).
Mobilna aplikacja jest również wsparciem Grupy CCC w związku z ich celem strategicznym jakim jest dotarcie do nowych grup klientów i wielokanałowy rozwój sprzedaży.