Strona główna / Artykuły z branży / Answear.com ze wzrostem sprzedaży

Answear.com ze wzrostem sprzedaży

O 37% w II kwartale 2021 roku

Answear.com w II kwartale 2021 roku osiągnął sprzedaż online w kwocie 153 mln zl. Jest to wzrost o 37% rdr. Natomiast przychody ze sprzedaży w II kwartale zwiększyły się o 39% rdr, co dało wynik 145 mln zł. Biorąc pod uwagę okres styczeń-czerwiec przychody wzrosły o 55%, a sprzedaż online o 53%.

Kluczowe elementy dzięki, którym sprzedaż została zwiększona to m.in.: powiększenie oferty produktowej o nowe marki, zwiększenie zapasu towarów do natychmiastowego zakupu, odpowiednie działania marketingowe, które umacniają markę na wszystkich rynkach oraz wprowadzenie zmian technologicznych tj.: uruchomienie aplikacji mobilnych na wszystkich rynkach, przeniesienie wszystkich rynków na nową platformę e-commerce, ulepszenia technologiczne wraz z nowymi systemami, dzięki którym konwersja oraz wartość średniego koszyka zostały zwiększone.

Firma mocno postawiła również na rozwój marki własnej – w ostatnim czasie pojawiły się dwie nowe kolekcje specjalne Answear.LAB, które powstały przy współpracy z Pauliną Krupińską.

Kategorie: