Firma konsekwentnie rozszerza również kategorię marek premium
W okresie styczeń-wrzesień 2020r. Answear.com odnotował 1,74 mln transakcji (wzrost o 23% rdr), średnia wartość zamówienia wynosiła 224 zł netto (wzrost o 6% rdr), a poziom konwersji wzrósł do 1,81%, dzięki czemu ogólna sprzedaż online zwiększyła się o 29% rdr.
Wpływ na zwiększanie się średniej wartości koszyka ma ciągle poszerzająca się gama produktów z segmentu premium i średniej półki. W ostatnim czasie spółka rozpoczęła współpracę z kilkunastoma nowymi markami tj.: Hugo, All Saint, GAP, FURLA, Benetton, Paul Smith, Samsonite, Superdry, Baldessarini, Emanuel Berg itp. Część nowych marek dostępna jest już w sprzedaży, a pozostałe będą wchodzić od sezonu wiosna-lato 2021 oraz jesień-zima 2021. Spółka duży nacisk kładzie również na działania marketingowe.
W połowie września 2020 roku Answear.com złożył do Komisji Nadzoru Finansowego prospekt emisyjny. Spółka chce do końca 2020 roku zadebiutować na głównym rynku GPW.